Apple: Ανακοινώθηκαν οι νικητές των App Store Awards 2021

    Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η Apple δημοσίευσε τη λίστα με τους νικητές των App Store Awards 2021, εφαρμογές και παιχνίδια που «εκτόξευσαν» τη δημιουργικότητα εκατομμυρίων χρηστών σε όλο τον…

    Fantasian
    Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η Apple δημοσίευσε τη λίστα με τους νικητές των App Store Awards 2021, εφαρμογές και παιχνίδια που «εκτόξευσαν» τη δημιουργικότητα εκατομμυρίων χρηστών σε όλο τον κόσμο!
    Συγκεκριμένα, η διευθυντική ομάδα του App Store αναγνώρισε τις 15 καλύτερες υλοποιήσεις της χρονιάς για iPhone, iPad, Mac, Apple TV και Apple Watch, οι οποίες βοήθησαν τους χρήστες να αξιοποιήσουν τα προσωπικά τους πάθη, να συνδεθούν με νέα άτομα, να βιώσουν νέες εμπειρίες ή απλώς να διασκεδάσουν. Φέτος η Apple πρόσθεσε και μια νέα κατηγορία, εν ονόματι «Τάση της Χρονιάς» (Trend of the Year), η οποία αναδεικνύει ένα κίνημα που είχε σημαντικές επιπτώσεις στη ζωή των ανθρώπων. Η κορυφαία τάση για το 2021 είναι η «Σύνδεση» (Connection) - δηλαδή οι εφαρμογές και τα παιχνίδια που έφεραν τους ανθρώπους πιο κοντά με ουσιαστικούς τρόπους - καλύπτοντας παράλληλα κοινωνικές, προσωπικές και επαγγελματικές ανάγκες τους σε ολόκληρο τον κόσμο. Αναλυτικά, η λίστα με τους νικητές των φετινών App Store Awards ανά κατηγορία και συσκευή:
    Εφαρμογές iPhone App of the Year: Toca Life World, από την Toca Boca iPad App of the Year: LumaFusion, από την LumaTouch [caption id="attachment_74903" align="alignnone" width="800"] Photo Credit: Toca Life World/Toca Boca[/caption] Mac App of the Year: Craft, από την Luki Labs Limited Apple TV App of the Year: DAZN, από την DAZN Group Apple Watch App of the Year: Carrot Weather, από την Grailr Παιχνίδια iPhone Game of the Year: League of Legends: Wild Rift, από την Riot Games [caption id="attachment_74904" align="alignnone" width="750"] Photo Credit: League of Legends: Wild Rift/Riot Games[/caption] iPad Game of the Year: MARVEL Future Revolution, από την Netmarble Corporation Mac Game of the Year: Myst, από την Cyan Apple TV Game of the Year: Space Marshals 3 από την Pixelbite Apple Arcade Game of the Year: Fantasian, από την Mistwalker [caption id="attachment_74905" align="alignnone" width="800"] Photo Credit: Fantasian/Mistwalker[/caption] Trend of the Year (Connection) Among Us!, από την Innersloth Ένα μείγμα συνεργασίας και ανταγωνισμού, ο online multiplayer social deduction τίτλος της αμερικανικής InnerSloth παρότρυνε τους χρήστες να μιλήσουν — και να ακούσουν — ο ένας τον άλλον, μέσα από επικές μπλόφες και μοιραίους… εκπαραθυρισμούς. Η σωστή επικοινωνία ήταν — και είναι — το κλειδί για τη νίκη! Bumble, από την Bumble Inc. Με το σύνθημα «Date, Meet, Network Better» το Bumble πρόσθεσε και βελτίωσε λειτουργίες που έχουν σχεδιαστεί για να γεφυρώσουν το χάσμα ανάμεσα στους χρήστες που θέλουν να βγουν ραντεβού, να «σφυρηλατήσουν» πλατωνικές φιλίες ή να διευρύνουν τα επαγγελματικά τους δίκτυα. Canva, από την Canva Προσφέροντας κομψά και συνάμα απλά εργαλεία σχεδίασης και εντυπωσιακά πρότυπα, η Canva βοηθά τους χρήστες να αξιοποιήσουν το επιχειρηματικό τους πνεύμα, απλοποιώντας το design για επαγγελματίες, φοιτητές, άτομα που αναζητούν εργασία, community leaders και ομάδες κάθε είδους. [caption id="attachment_74902" align="alignnone" width="900"] Photo Credit: Bumble, EatOkra, Peanut (από αριστερά προς τα δεξιά).[/caption] EatOkra, από τους Anthony Edwards Jr. και Janique Edwards Η EatOkra δημιούργησε έναν ισχυρό user-driven οδηγό για περισσότερα από 11.000 εστιατόρια που ανήκουν σε αφροαμερικανούς επιχειρηματίες, βοηθώντας τους καταναλωτές να ανακαλύψουν «νόστιμους» τρόπους για να επενδύσουν στην κοινότητά τους. Peanut, από την  Peanut App Limited Με social audio Pods από αναγνωρισμένους ειδικούς σε διάφορους τομείς - από την εγκυμοσύνη και την εμμηνόπαυση έως τις σχέσεις και την αυτοφροντίδα - η Peanut δημιουργεί «χώρο» για ειλικρινείς συζητήσεις για κάθε πτυχή της γυναικείας ζωής, σε κάθε της στάδιο. Για περισσότερο από μια δεκαετία, η Apple τιμά τις καλύτερες εφαρμογές και παιχνίδια στο τέλος κάθε έτους. Πέρυσι, οι σχεδιαστές του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού ξεκίνησαν μια νέα παράδοση, δημιουργώντας φυσικά βραβεία για κάθε νικητή. Εμπνευσμένο από το χαρακτηριστικό μπλε εικονίδιο του App Store, το βραβείο απεικονίζει το λογότυπο του App Store πάνω σε 100% ανακυκλωμένο αλουμίνιο, το οποίο χρησιμοποιείται για την κατασκευή προϊόντων Apple, με το όνομα του νικητή χαραγμένο στην άλλη πλευρά. Eίσαι fan της Apple; Έλα μια βόλτα από τα καταστήματα Πλαίσιο ή μπες στο plaisio.gr και βρες τις συσκευές αλλά και τα αξεσουάρ που χρειάζεσαι!