Koenigsegg: Το Tesla Roadster είναι αιτία επανασχεδιασμού των supercar μας

    Η Koenigsegg, κατασκευαστής υπεραυτοκινήτων, φαίνεται ιδιαίτερα προβληματισμένη με την απόδοση που προσφέρει το Tesla Roadster και ο CEO της εταιρείας παραδέχεται ότι η ανακοίνωση του Tesla Roadster…

    koenigsegg
    Η Koenigsegg, κατασκευαστής υπεραυτοκινήτων, φαίνεται ιδιαίτερα προβληματισμένη με την απόδοση που προσφέρει το Tesla Roadster και ο CEO της εταιρείας παραδέχεται ότι η ανακοίνωση του Tesla Roadster ήταν αιτία επανασχεδιασμού των superar της εταιρείας. Όταν πριν από περίπου 10 μήνες η Tesla ανακοίνωσε το νέο Roadster, μαζί ανακοίνωσε και τις επιδόσεις του, οι οποίες ντροπιάζουν αρκετά supercars και όχι άδικα. Το Roadster έρχεται με επιτάχυνση 0-96χλμ/ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα, 0-160χλμ/ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα, ενώ κάνει το 400άρι σε μόλις 8,8 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 402χλμ/ώρα. Ο CEO της Koenigsegg, Christian von Koenigsegg, σε συνέντευξη του ανέφερε πως οι εξωφρενικές τιμές επιτάχυνσης που ανακοίνωσε η Tesla ήταν σαν να τους πέταγε το γάντι και αναρωτήθηκαν αν είναι δυνατόν να προσφέρει τέτοια απόδοση και όπως δήλωσε ναι, είναι δυνατόν. Επόμενη σκέψη που έγιναν ήταν ο τρόπος αντιμετώπισης ενός τέτοιου αυτοκινήτου μιας και θεώρησαν πως είναι ντροπιαστικό για μια εταιρεία η οποία παράγει μερικά από τα ταχύτερα supercar να μην καταφέρνει να το αντιμετωπίσει. Έτσι μετά από λίγες ημέρες είχαν καταλήξει σε κάποιες λύσεις που θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν το Roadster. Στη συνέντευξη του ο Christian von Koenigsegg επανέλαβε αυτό που έχει πει αρκετές φορές ακόμη στο παρελθόν, πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης εξακολουθούν όχι μόνο να είναι ένα ενεργό κομμάτι της εταιρείας, αλλά επενδύουν σε αυτούς για το μέλλον. Ανέφερε μάλιστα ένα παράδειγμα αναφορικά με τον V8 Turbo κινητήρα της εταιρείας, ο οποίος στην παρούσα φάση έρχεται με συμπίεση 9,5:1 και πίεση του turbo στα 1,6bar. Σε δοκιμές που πραγματοποίησαν μειώνοντας της συμπίεση του στο 8,8:1 και ανεβάζοντας την πίεση του turbo στα 2,2bar τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Η απόδοση του αυξήθηκε κατά 600 ίππους, ενώ η κατανάλωση αυξήθηκε μόλις κατά 5% και όλα αυτά, όπως είπε, χωρίς να ασκηθεί μεγαλύτερη πίεση στον κινητήρα.