Plaisio Blog
Ο δεκάλογος του Fit Expert

Ο δεκάλογος του Fit Expert

Έφτασε η στιγμή να αλλάξεις τις καθημερινές σου συνήθειες προς το καλύτερο, για να ζήσεις τη Fitness πλευρά της ζωής. Γίνε ο Fit Expert του εαυτού σου!

Η ώρα της αλήθειας έφτασε! Πόσο fit είσαι; Γυμνάζεσαι και προσέχεις τη διατροφή σου ή μήπως περιμένεις το καλοκαίρι για να ξεκινήσεις γυμναστική και να τρέφεσαι υγιεινά; Ψυχραιμία και κυρίως μην αγχώνεσαι!

Είμαστε εδώ για σένα, με χρήσιμα tips για να βελτιώσεις την καθημερινότητα σου και ταυτόχρονα να απογειώσεις την προπόνηση σου.

Μπορείς να γίνεις ο Fit Expert του εαυτού σου. Ξεκινάμε:

Ο δεκάλογος του Fit Expert

1. Μείωσε τις διαδρομές με το αυτοκίνητο και περπάτησε περισσότερο

Γενικά, μην σταματάς να περπατάς! Το περπάτημα ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας και είναι ευεργετικό για το ανθρώπινο σώμα.

2. Προσπάθησε να γυμνάζεσαι 2-3 φορές την εβδομάδα

Ναι το ξέρουμε, είναι δύσκολο ειδικά αν δουλεύεις… 25 ώρες την ημέρα, αλλά με λίγη προσπάθεια όλα γίνονται. Δεν χρειάζονται υπερβολές, μόνο χρόνος και διάθεση.

3. Φτιάξε ένα θρεπτικό smoothie με φρούτα για επιδόρπιο

Το smoothie μπορείς να το ετοιμάσεις πανεύκολα, ενώ είναι θρεπτικό και απολαυστικό. Και κυρίως έχεις ενέργεια ανά πάσα στιγμή μέσα στην ημέρα.

Ο δεκάλογος του Fit Expert

4. Μείνε ενυδατωμένος, πίνοντας τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα

Οι απόψεις διίστανται σχετικά με το πόσα ποτήρια νερό πρέπει να πίνεις εντός της ημέρας, αλλά ο κανόνας δεν αλλάζει. Πίνε πολύ νερό, ειδικά το καλοκαίρι!

5. Υιοθέτησε ένα σταθερό ωράριο ύπνου, διάρκειας 8 ωρών

Ο επαρκής ύπνος είναι σημαντικός για την σωματική και ψυχική υγεία, ενώ διατηρεί το βάρος σε φυσιολογικά επίπεδα. Γενικά να κοιμάσαι! Μόνο έτσι θα είσαι αποδοτικός, τόσο στη δουλειά όσο και στην καθημερινότητα σου.

6. Μην ξεχνάς τις διατάσεις πριν και μετά από κάθε προπόνηση

Χωρίς διατάσεις δεν υπάρχει σωστή προπόνηση και μόνο όταν τηρούνται ευλαβικά (πριν και μετά), αποφεύγονται δυσάρεστα απρόοπτα όπως οι τραυματισμοί.

Ο δεκάλογος του Fit Expert

7. Να χρησιμοποιείς περισσότερο τις σκάλες στην καθημερινότητα σου

Είναι μια εύκολη και κυρίως ανέξοδη καθημερινή άσκηση. Μην «τεμπελιάζεις» και ξεκίνα να ανεβοκατεβαίνεις σκάλες. Θα μας θυμηθείς!

8. Συνόδεψε κάθε γεύμα σου με σαλάτα για περισσότερες φυτικές ίνες

Η σαλάτα αποτελεί το ιδανικό συνοδευτικό ενός καλού και υγιεινού γεύματος. Μπορείς να επιλέξεις μεταξύ πολλών ειδών και σίγουρα οι φυτικές ίνες που περιέχει θα ενισχύσουν τον οργανισμό σου.

9. Άκου την αγαπημένη σου μουσική την ώρα της προπόνησης

Χρησιμοποίησε τη μουσική για να βρεις ρυθμό και να δώσεις το κατάλληλο «τέμπο» στις ασκήσεις σου. Διάλεξε την κατάλληλη playlist και ξεκίνα να γυμνάζεσαι.

10. Κράτησε αρχείο των προπονήσεών σου για να έχεις εικόνα της εξέλιξής σου

Ζούμε στην εποχή των «έξυπνων» συσκευών. Από smartwatches μέχρι ψηφιακές ζυγαριές, θα σε βοηθήσουν να ελέγχεις την πρόοδο σου με ακρίβεια.

Δημήτρης Γράτσος

O Δημήτρης ήθελε να γίνει Δικηγόρος ή Δημοσιογράφος. Τελικά αποφάσισε να τα συνδυάσει, σπουδάζοντας στη Σκωτία το πρώτο και ασκώντας το δεύτερο. Ανακάλυψε το διαδίκτυο το 2002 ποστάροντας ακατάπαυστα σε Forum κάθε είδους! Στη συνέχεια ακολούθησαν blogs, sites, περιοδικά και εφημερίδες, με βασικό θέμα τα αυτοκίνητα, τα αθλητικά και όχι μόνο. Το 2021 αποφάσισε να... Πλαισιωθεί!

1 σχόλιο