Plaisio Blog

Υποδεχθείτε τη νέα πλατφόρμα διανομής παιχνιδιών, Epic Games Store!

Δια στόματος Tim Sweeney, η Epic Games ανακοίνωσε το λανσάρισμα μίας νέας πλατφόρμας ψηφιακής διανομής – ένα ψηφιακό κατάστημα παρόμοιο με το Steam – μέσω της οποίας θα δίνονται μεγαλύτερα οικονομικά κίνητρα στους developers και στους streamers.

Σύμφωνα με τον Tim Sweeney (ιδρυτή και CEO της Epic Games), το 88% των εσόδων από τις πωλήσεις της πλατφόρμας θα πηγαίνει απευθείας στις ομάδες ανάπτυξης των τίτλων, ενώ παράλληλα θα δημιουργηθεί και ένα πρόγραμμα Support-A-Creator, σχεδιασμένο να ανταμείβει περισσότερους από 10.000 δημιουργούς περιεχομένου (streamers) – οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο YouTube και στο Twitch.

Το Fortnite αποτελεί το δυνατότερο χαρτί της Epic Games και πρόσφατα σημείωσε ένα νέο ρεκόρ, με 8.3 εκατομμύρια gamers να παίζουν ταυτόχρονα σε όλο τον κόσμο!

Η λειτουργία του Epic Games Store θα ξεκινήσει σύντομα, προσφέροντας μία γκάμα επιλεγμένων τίτλων για PC/Mac, η οποία αναμένεται να εμπλουτιστεί μέσα στο 2019.

Ο Sweeney δήλωσε πως η πλατφόρμα θα είναι «ανοιχτή» σε όλα τα game engines και πως ανά δύο εβδομάδες θα προσφέρει έναν παιχνίδι εντελώς δωρεάν, δίνοντας στους παίκτες την ευκαιρία να ανακαλύψουν μία μεγαλύτερη ποικιλία τίτλων.

H Unreal Engine χρησιμοποιείται τόσο για τη δημιουργία indie τίτλων όσο και για τη δημιουργία AAA blockbusters, προσφέροντας υποστήριξη για Windows, macOS, Linux, SteamOS, iOS, Android, Magic Leap One, Oculus Rift, PlayStation VR κα.

Σε ερώτημα σχετικά με τα mods, τους Free-to-play και τους Non-commercial τίτλους, ο CEO της αμερικανικής εταιρείας έκανε ξεκάθαρο πως η πλατφόρμα θα υποστηρίζει όλα τα παραπάνω και πως οι παίκτες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα αγαπημένα τους mods στα παιχνίδια της επιλογής τους.

Επίσης, θα παρέχεται δυνατότητα επιστροφής χρημάτων κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα υποστήριξης, καθώς και αυτοματοποιημένα refunds (με τη χρήση “no-questions-asked” refund tokens), εντός 14 ημερών από την αγορά του παιχνιδιού.

To μόνο που απομένει τώρα είναι να δούμε πως θα αντιδράσουν οι εταιρείες που διαθέτουν δικές τους πλατφόρμες ψηφιακής διανομής παιχνιδιών (όπως πχ. η Valve, ιδιοκτήτρια του Steam), οι οποίες δουλεύουν με πολύ χαμηλότερα ποσοστά κέρδους προς τους συνεργαζόμενους developers.

Β. Ορφανίδης

Xmas 2018