Νέες πληροφορίες για το Xbox Series X από τον Phil Spencer!

    Επισημαίνοντας για άλλη μία φορά πως πρόκειται για την ταχύτερη και ισχυρότερη κονσόλα που έχει δημιουργηθεί ποτέ, ο Phil Spencer (Executive Vice President of Gaming, Microsoft) έδωσε νέες πληροφορίες…

    XBX-SX-New-Features-1
    Επισημαίνοντας για άλλη μία φορά πως πρόκειται για την ταχύτερη και ισχυρότερη κονσόλα που έχει δημιουργηθεί ποτέ, ο Phil Spencer (Executive Vice President of Gaming, Microsoft) έδωσε νέες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Xbox Series X! Συνοψίζοντας όλα όσα ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια των The Game Awards 2019, η δημοσίευση επιβεβαιώνει την ενσωμάτωση ενός custom-designed αρχιτεκτονικής Zen 2 επεξεργαστή από την AMD, ο οποίος θα εκμεταλλεύεται πλήρως τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας RDNA 2 για υψηλή ανάλυση, αυξημένο αριθμό καρέ/δευτερόλεπτο (60/120 fps) και Hardware-accelerated DirectX Ray Τracing για ρεαλιστική απεικόνιση, καθώς και τη νέα αποκλειστική τεχνολογία Variable Rate Shading (VRS). Μάλιστα, αναφέρεται ότι η ισχύς της νέας GPU θα αγγίζει τα 12 TFLOPs (διπλάσια ισχύς από του Xbox One X πάνω από 8 φορές περισσότερη από αυτή του αρχικού Xbox One). Στα χαρτιά, οι επιδόσεις της κυμαίνονται ανάμεσα σε αυτές μίας GeForce RTX 2080 Super (11,15 TFLOPs) και μίας GeForce RTX 2080 Ti (13,45 TFLOPs). Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές του αποθηκευτικού μέσου, γνωρίζουμε πως πρόκειται για SSD επόμενης γενιάς (εικάζουμε σε δίαυλο PCI Express 4.0) με δυνατότητα Quick Resume, ένα χαρακτηριστικό το οποίο θα μας επιτρέπει να συνεχίζουμε πολλαπλά games από εκεί που σταματήσαμε (suspended state), χωρίς να περνάμε από επιπλέον loading screens. Το νέο χαρακτηριστικό Dynamic Latency Input (DLI) θα μειώνει σημαντικά τους χρόνους απόκρισης του συστήματος, σε ό,τι αφορά την ασύρματη επικοινωνία της κονσόλας με τα Xbox Wireless Controllers, παρέχοντας ταχύτερο και ακριβέστερο έλεγχο. Παράλληλα, σε συνεργασία με το HDMI Forum και τους μεγαλύτερους κατασκευαστές τηλεοράσεων, θα παρέχεται συμβατότητα με το πρωτοκολλο HDMI 2.1, ενώ θα υποστηρίζονται και χαρακτηριστικά όπως Auto Low Latency Mode (ALLM) και Variable Refresh Rate (VRR). Και με το μότο "One Console, Four Generations of Gaming" το Xbox Series X θα παρέχει συμβατότητα (backward compatibility) με τέσσερις γενιές παιχνιδιών Xbox (αναγνωρίζοντας όλα τα achievements/game saves), υποστήριξη για το Xbox Game Pass και όλα τα περιφερειακά σειράς Xbox One. Σημαντική είναι και η προσθήκη της τεχνολογίας Smart Delivery, η οποία θα επιτρέπει στους παίκτες να αγοράζουν έναν τίτλο ψηφιακά και στη συνέχεια θα τους προσφέρει την καλύτερη έκδοση που μπορεί να υποστηρίξει η κονσόλα τους - Xbox One ή Xbox Series X - χωρίς επιπλέον κόστος (cross-buy). Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα είναι συμβατή με όλους τους τίτλους των Xbox Game Studios (όπως π.χ. το Halo Infinite), ενώ θα είναι διαθέσιμη και για τίτλους οι οποίοι θα κυκλοφορήσουν αρχικά στο Xbox One και στη συνέχεια στο Xbox Series X - το πολυαναμενόμενο Cyberpunk 2077 της CDPR είναι ένας από αυτούς!