Google Stadia: Πρεμιέρα στις 19 Νοεμβρίου με 12 δυνατά Launch Games!

    Με σχετική ανάρτηση στο επίσημο blog της Google, η ομάδα ανάπτυξης της Stadia ανακοίνωσε τους τίτλους οι οποίοι θα είναι διαθέσιμοι κατά το λανσάρισμα της υπηρεσίας - στις 19 Νοεμβρίου - καθώς και τα…

    GStadia-Launch-2
    Με σχετική ανάρτηση στο επίσημο blog της Google, η ομάδα ανάπτυξης της Stadia ανακοίνωσε τους τίτλους οι οποίοι θα είναι διαθέσιμοι κατά το λανσάρισμα της υπηρεσίας - στις 19 Νοεμβρίου - καθώς και τα ονόματα αυτών που θα διατεθούν μέχρι το τέλος του 2019! Συγκεκριμένα, οι δώδεκα τίτλοι που προέκυψαν μετά από προσεκτική διαλογή ως Launch Games, προκειμένου να καλύψουν απόλυτα όλα τα γούστα αλλά και τις ηλικιακές ομάδες των χρηστών, είναι:
    • Assassin’s Creed Odyssey
    • Destiny 2: The Collection
    • GYLT
    • Just Dance 2020
    • Kine
    • Mortal Kombat 11
    • Red Dead Redemption 2
    • Thumper
    • Tomb Raider: Definitive Edition
    • Rise of the Tomb Raider
    • Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition
    • Samurai Shodown
    Όσοι έχουν αγοράσει την Founder’s ή την Premiere Edition δικαιούνται μία 3μηνη συνδρομή στο Stadia Pro, ενώ θα μπορούν να απολαύσουν το Destiny 2: The Collection εντελώς δωρεάν, μιας και αποτελεί μέρος του πακέτου (οι υπόλοιποι τίτλοι θα είναι διαθέσιμοι προς πώληση, για όλους τους χρήστες). Παράλληλα, η αμερικανική εταιρεία ανακοίνωσε και τα ονόματα των τίτλων που θα διατεθούν μέχρι το τέλος της χρονιάς, με την πολλά υποσχόμενη λίστα να διαμορφώνεται ως εξής:
    • Attack on Titan 2: Final Battle
    • Borderlands 3
    • Darksiders Genesis
    • DRAGON BALL XENOVERSE 2
    • Farming Simulator 19
    • FINAL FANTASY XV
    • Football Manager 2020
    • Ghost Recon Breakpoint
    • GRID
    • Metro Exodus
    • NBA 2K20
    • RAGE 2
    • Trials Rising
    • Wolfenstein: Youngblood
    Κλείνοντας, η δημοσίευση επισημαίνει ότι έρχονται πολλοί περισσότεροι τίτλοι - ανάμεσα σε αυτούς και τα Doom: Eternal, WatchDogs: Legion, Gods & Monsters και Cyberpunk 2077 - για την προσθήκη των οποίων θα υπάρχουν τακτικές ενημερώσεις, μέσα από τα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της υπηρεσίας (Twitter, YouTube, Facebook). To λανσάρισμα του Google Stadia θα πραγματοποιηθεί σε Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδά, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Κάτω Χώρες, Βέλγιο, Δανία, Σουηδία, Νορβηγία και Φινλανδία. Η Ελλάδα δεν βρίσκεται ανάμεσα τους, ωστόσο θα υπάρξει και ένα «δεύτερο κύμα» χωρών, τα ονόματα των οποίων θα ανακοινωθούν το 2020.