Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της ιστοσελίδας GameDailyBiz, ο ESA, δηλαδή ο οργανισμός που βρίσκεται πίσω από τη διοργάνωση της Electronic Entertainment Expo (aka E3), ετοιμάζει σημαντικές αλλαγές σε ό,τι αφορά τη φιλοσοφία της έκθεσης, δημιουργώντας ένα Gamescom-like φεστιβάλ!
Δεν χωράει αμφιβολία ότι η E3 έχει αλλάξει αρκετά τα τελευταία χρόνια, χάνοντας μεγάλο μέρος της αίγλης της (και αρκετούς publishers από τα booths της), οπότε οι διοργανωτές σκέφτονται να αλλάξουν τη δομή αλλά και τη διαθεσιμότητα των εισιτηρίων, δίνοντας έμφαση στους fans, στα media και στους influencers. Ειδικά στους influencers!

Συγκεκριμένα, ο αρμόδιος φορέας σκοπεύει να διαθέσει 10,000 gamer badges επιπλέον, ανεβάζοντας τον αριθμό των επισκεπτών στους 25.000.
Παράλληλα, στις εγκαταστάσεις της έκθεσης – ανάμεσα στα παραδοσιακά booths – θα υπάρχουν και οκτώ τεράστια Experience Hubs, στα οποία influencers και άλλες (ακριβοπληρωμένες) διασημότητες θα παίζουν video games.

Μέσα σε όλο αυτό το consumer-focussed σκηνικό, το οποίο ακολουθεί ξεκάθαρα τη λογική της Gamescom, ο ESA είναι διατεθειμένος να δημιουργήσει και μια μέρα μόνο για επαγγελματίες (industry-only), κατά τη διάρκεια της οποίας θα διεξάγονται και ραντεβού με επιλεγμένα άτομα τα οποία θα μπορούν να δημιουργήσουν «θόρυβο» στα social media!


Η E3 2020, κατά τη διάρκεια της οποίας ενδέχεται να έχουμε και μία πρώτη επαφή τις νέες κονσόλες PlayStation/Xbox, θα διεξαχθεί στο Los Angeles Convention Center (LACC), από τις 9 έως και τις 11 Ιουνίου.