Plaisio Blog

Bandai Namco: Ετοιμάζει το πιο δαπανηρό project στην ιστορία της!

Ο Katsuhiro Harada – Game Producer, Director, General Manager και επικεφαλή του Esports Fighting Game Division της Bandai Namco Entertainment – γνωστοποίησε ότι είναι έτοιμος να αναλάβει την ανάπτυξη ενός νέου τίτλου, ο οποίος θα αποτελέσει και το πιο δαπανηρό εγχείρημα στην ιστορία της ιαπωνικής εταιρείας.

Η ανακοίνωση πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του εορταστικού livestream Piro Live! New Year’s Eve Special 2021 όπου, σύμφωνα με τις ιστοσελίδες Gematsu/Game Talk, o Harada δήλωσε έκπληκτος με τη στάση των ανωτέρων του και την έγκριση για τη διαχείριση του απαιτούμενου προϋπολογισμού. Ωστόσο, αν και η έγκριση έχει ήδη δοθεί, το εν λόγω project δεν έχει ξεκινήσει με τον τρόπο που θα ήθελαν λόγω – τι άλλο – του κορονοϊού.

Στη συνέχεια, ο Harada ανακοίνωσε ότι συμμέτεχει και στην ανάπτυξη άλλων τίτλων, οι οποίοι δεν εντάσσονται στην κατηγορία των fighting games. Παράλληλα, ανέφερε πως θεωρεί απίθανη τη δημιουργία ενός νέου fighting game, το οποίο δεν θα ανήκει στη σειρά Tekken.

Η Bandai Namco είναι ο 3ος μεγαλύτερος κατασκευαστής βιντεοπαιχνιδιών στην Ιαπωνία (σύμφωνα με στοιχεία της Newzoo), μετά την Sony και την Nintendo, έχοντας στο πορτφόλιο της θρυλικά franchises (Dark Souls, Smash Bros., Tekken, Soul Calibur) και όχι μόνο. Παράλληλα, έχει αναλάβει την έκδοση του Elden Ring (FromSoftware), το οποίο απέσπασε το βραβείο του «Most Anticipated» τίτλου στα 2020 Game Awards.

Για την ιστορία, ο Katsuhiro Harada ξεκίνησε να εργάζεται στη σειρά Tekken ως voice actor (Tekken, Tekken 2). Στη συνέχεια ανέλαβε και το ρόλο του Director/Executive Producer για τους επόμενους τίτλους της σειράς.

Συμμετείχε στην ανάπτυξη πολλών τίτλων όπως Ace Combat: Assault Horizon, Hyperdimension Neptunia Victory, PlayStation All-Stars Battle Royale, Digimon Story: Cyber Sleuth, Pokkén Tournament, Pokkén Tournament DX, Lost Reavers και Summer Lesson.

Β. Ορφανίδης