Jawbone: Στροφή στο Β2Β και τα 'health wearables'

    Επενδυτικά κεφάλαια συγκεντρώνει η Jawbone, γνωστή για τα Bluetooth ηχεία και τους fitness trackers της, με σκοπό να εγκαταλείψει τα "consumer wearables" και να δραστηριοποιηθεί στο χώρο της…

    Jawbone_Explode
    Επενδυτικά κεφάλαια συγκεντρώνει η Jawbone, γνωστή για τα Bluetooth ηχεία και τους fitness trackers της, με σκοπό να εγκαταλείψει τα "consumer wearables" και να δραστηριοποιηθεί στο χώρο της υγείας. Σύμφωνα με δημοσίευση του TechCrunch, η αμερικανική εταιρεία έχει ήδη συγκεντρώσει περίπου $951 εκατομμύρια από μεγάλα επενδυτικά ονόματα (βλ. JP Morgan), με τη βοήθεια των οποίων σκοπεύει να αναπτύξει ένα νέο επιχειρησιακό μοντέλο - δημιουργώντας Β2Β (Business to business) λύσεις για κλινικές και "health care" πλατφόρμες. Ο τομέας της υγείας - όσον αφορά τα wearables - έχει τεράστια περιθώρια κέρδους, καθώς οι πλατφόρμες απομακρυσμένης και ενοποιημένης διαχείρισης ιατρικών δεδομένων και στοιχείων συμπεριφοράς των ασθενών κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Το Δεκέμβριο που μας πέρασε, η Fitbit αποπειράθηκε να εξαγοράσει την Jawbone αλλά τα χρήματα που προσέφερε ήταν λίγοτερα από εκείνα της εκτιμώμενης εμπορικής της αξίας, η οποία σύμφωνα με εκτιμητές άγγιζε το 1.5 δισεκατομμύριο δολάρια. Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας προτίμησε να διατηρήσει την αυτονομία της φίρμας, αλλάζοντας «πλεύση» με την ελπίδα ότι ο τομέας της υγείας θα αποφέρει μεγαλύτερα κέρδη σε σύντομο χρονικό διάστημα. Πηγή