FTC: Πρόστιμο στη Vizio για «κατασκοπία» σε Smart TVs

    Ένα τσουχτερό πρόστιμο θα χρειαστεί να καταβάλλει η αμερικανική κατασκευάστρια τηλεοράσεων Vizio, καθώς, σύμφωνα με την FTC (Federal Trade Commission), παρακολουθούσε 11 εκατομμύρια Smart TVs εν…

    VizioSmTV
    Ένα τσουχτερό πρόστιμο θα χρειαστεί να καταβάλλει η αμερικανική κατασκευάστρια τηλεοράσεων Vizio, καθώς, σύμφωνα με την FTC (Federal Trade Commission), παρακολουθούσε 11 εκατομμύρια Smart TVs εν αγνοία των ιδιοκτητών τους. Ο φάκελος για την συγκεκριμένη υπόθεση άνοιξε το 2014, όταν η FTC ανακάλυψε πως η Visio μπορούσε να συλλέξει και να καταγράψει δεδομένα από τις συσκευές των πελατών της «δευτερόλεπτο προς δευτερόλεπτο», τα οποία αφορούσαν τις τηλεοπτικές τους συνήθειες (προγράμματα που παρακολουθούσαν, ταινίες που έπαιζαν από οποιαδήποτε πηγή, την ΙΡ της συσκευής, τυχόν υπηρεσίες streaming που χρησιμοποιούσαν κ.ο.κ.). Οι πληροφορίες αυτές διοχετεύονταν προς τρίτους (με τα ανάλογα ανταλλάγματα), με σκοπό να χρησιμοποιηθούν σε ενέργειες στοχευμένης διαφήμισης - μέσω ψηφιακών συσκευών και υπηρεσιών. Η Vizio αναγκάστηκε να υποχωρήσει σε συμφωνία με την FTC και το New Jersey Division of Consumer Affairs, με το ποσό του συμβιβασμού να αγγίζει τα 2.2 εκατομμύρια δολάρια, τερματίζοντας παράλληλα τις «κατασκοπευτικές» της δραστηριότητες. Αξίζει να σημειωθεί ότι προς υπεράσπιση της αμερικανικής εταιρείας, διευκρίνιστηκε ότι τα δεδομένα που συλλέγονταν δεν διασταυρώνονταν με τα ονόματα ή άλλα προσωπικά δεδομένα των τηλεθεατών, παρά μόνο για τη δημιουργία συγκεντρωτικών αναφορών σχετικά με τις συνήθειες του κοινού. Πηγή