Τελευταία άρθρα

Διαφημίσεις – Facebook Messenger: Σημειώσατε “1”

Την απόφαση του να επιτρέψει την προώθηση και προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων μέσω της εφαρμογής Messenger ανακοίνωσε το Facebook, μέσω του επίσημου Messenger Blog

Σύμφωνα με την ανάρτηση, οι δοκιμές θα ξεκινήσουν από την Αυστραλία και την Ταϊλάνδη, με τις διαφημίσεις να εμφανίζονται στη “home screen” της εφαρμογής.

Οι επιχειρήσεις θα μπορούν να προβάλουν τα μηνύματα τους κάτω από τις πρόσφατες συνομιλίες του χρήστη -  κάτι ανάλογο με τις ειδοποιήσεις του Facebook ή το κομμάτι του Messenger που υποδεικνύει ποιες από τις επαφές σου είναι ενεργές - προκειμένου να εκμεταλλευτούν την τεράστια βάση χρηστών της αμερικανικής εταιρείας, η οποία ήδη ξεπερνά τους 1 δισ. ενεργούς χρήστες.

Το Facebook ρίχνει το «φταίξιμο» στις επιχειρήσεις, οι οποίες εδώ και αρκετό καιρό πιέζουν τη διοίκηση της δημοφιλούς πλατφόρμας, προκειμένου να ενισχύσουν το “brand awareness” και να αυξήσουν τα κέρδη τους μέσω των διαφημίσεων.

 

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα διαφημιστικά μηνύματα δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν αλλά ούτε και να εμφανιστούν στους χρήστες - αν αυτοί δεν έχουν ξεκινήσει πρώτοι διάλογο με κάποια επιχείρηση ή δεν έχουν κλικάρει σε κάποιο αντίστοιχο διαφημιστικό μπάνερ.

Ο Messenger, ο οποίος αποτελούσε χαρακτηριστικό της κανονικής εφαρμογής του Facebook, ανεξαρτητοποιήθηκε το 2014 και έτσι όσοι ήθελαν να κάνουν chat μέσω αυτού αναγκάστηκαν να κατεβάσουν και μία δεύτερη - ξεχωριστή - εφαρμογή, κίνηση που σχολιάστηκε αρνητικά και δυσαρέστησε μεγάλη μερίδα χρηστών.

Το Facebook, σε πρώτη φάση, θα συλλέξει πληροφορίες από τους χρήστες και τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν στην δοκιμή, προκειμένου να ενεργοποιήσει αργότερα ένα παγκόσμιο “roll-out”.