The Archives: Νέο διαφημιστικό κλιπ της Apple για το Memories

    Ένα νέο κλιπ έρχεται να προστεθεί στη σειρά διαφημιστικών της Apple για το iOS 10, προμοτάροντας το χαρακτηριστικό Memories, με τη βοήθεια του οποίου οι κάτοχοι iPhone συσκευών μπορούν να…

    Memories
    Ένα νέο κλιπ έρχεται να προστεθεί στη σειρά διαφημιστικών της Apple για το iOS 10, προμοτάροντας το χαρακτηριστικό Memories, με τη βοήθεια του οποίου οι κάτοχοι iPhone συσκευών μπορούν να δημιουργήσουν συλλογές από προσωπικές εικόνες και βίντεο, βασισμένες σε μία συγκεκριμένη ημερομηνία, μία τοποθεσία ή ένα ευχάριστο γεγονός.  Στο συγκινησιακά φορτισμένο κλιπ "The Archives" βλέπουμε έναν ηλικιωμένο άνθρωπο (ο οποίος θυμίζει βιβλιοθηκάριο) να κινείται με ένα καροτσάκι στους αχανείς διαδρόμους ενός κτιρίου, περιτριγυρισμένος από ράφια, στοιβαγμένα καρούλια και εικόνες - δίνοντας στις αναμνήσεις τη μορφή ενός φυσικού αρχείου. Οι αναμνήσεις (Memories) συγκεντρώνονται, μοντάρονται και στη συνέχεια προβάλλονται στην οθόνη του iPhone, ενώ για κάθε νέα συλλογή που ζητάει ο χρήστης, ο μηχανισμός ξεκινάει από την αρχή. H αμερικανική εταιρεία κυκλοφόρησε και ένα εκπαιδευτικό βίντεο (tutorial), στο οποίο περιγράφει με απλά βήματα τον τρόπο λειτουργίας του Memories και την αναπαραγωγή των συλλογών (προσβάσιμες και από το Apple TV). Με την έλευση του iOS 11, η Apple σκοπεύει να βελτιστοποιήσει το Memories, προσθέτοντας νέες κατηγορίες αναζήτησης (δημιουργώντας πχ. συλλογές για τα κατοικίδια μας) και εξελίσσοντας τις διαδικασίες περισυλλογής σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό - ακόμα και αν τα αρχεία (εικόνες/βίντεο) δεν έχουν δημιουργηθεί από iPhone.