Τελευταία άρθρα

5 τρόποι να γίνεις fit μέχρι τις διακοπές!

Το Καλοκαίρι είναι μια καλή ευκαιρία για να χαλαρώσεις και να αφιερώσουν λίγο περισσότερο χρόνο στον εαυτό σου. Τι γίνεται όμως μέχρι να έρθει το Καλοκαίρι; Πως μπορείς να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου; 

5. Η αβάσταχτη ελαφρότητα του «προλαβαίνω»

Αγόρασε ειδικά ρούχα γυμναστικής, κολανάκι από ίνες αραμιδίου, πάρε ποδήλατο και κλείσε 12 χρόνια συνδρομή στο Joe Weider. Κάνε υπερεντατικό πρόγραμμα γυμναστικής για 3 μέρες, κατάρρευσε στο κρεβάτι για 4 και απλά δέξου ότι η ομορφιά από μέσα σου είναι που πραγματικά μετράει.

4. Βάλε πρόγραμμα

Βάλε πρόγραμμα και όρισε το χρόνο που θα του αφιερώσεις. Δεν έχεις χρόνο; Βρες! Αγόρασε ένα διακριτικό, screenless wearable και βρες τα καλύτερα apps για να νιώσεις ένοχος που ξέχασες τις επαναλήψεις!

3. Όσο περισσότεροι, τόσο καλύτεροι

Θεωρείς ότι να γυμνάζεσαι μόνος είναι ανούσιο; Κάνε το πρόγραμμά σου παιχνίδι, με την κατάλληλη παρέα. Πάρε Kinect, παίξε Rhythm games ή φτιάξε ένα ιδανικό playlist για hiking στην Πάρνηθα! Στην ανάγκη και το Microsoft Kinect Sports Ultimate στο XBOX360 κάνει δουλίτσα!

2. Μείνε απασχολημένος

Έχει ζόρια η γυμναστική και η επανάληψη γίνεται ζόρι. Αν σκοπεύεις να περνάς ώρες στο γυμναστήριο ή στο δρόμο, πάρε ένα phablet με διπλή SIM για να ξεφορτωθείς τον περιττό εξοπλισμό  ή ένα βολικό MP4 Player. Άκου εκείνο το audiobook του Murakami ή φόρτωσε ατελείωτο nightcore, για αναερόβια γυμναστική.

1. Κάνε αυτό που σου αρέσει

Δε χτίζεις κορμί με το στανιό. Διάλεξε μία δραστηριότητα που απολαμβάνεις (ποδηλασία, τρέξιμο, περπάτημα στην ανάγκη), κάνε διαλείμματα βλέποντας την αγαπημένη σου σειρά στο smartphone σου καθ’ οδόν και θα έχεις στομάχι σανίδα σε χρόνο dt!