Τα έσοδα του Super Mario Run ξεπέρασαν τα $60 εκατομμύρια!

    Αν και το χαμηλότερο σε έσοδα παιχνίδι της Nintendo, σε ό,τι αφορά τις φορητές (smart) συσκευές, το Super Mario Run κατάφερε να φέρει στα ταμεία της ιαπωνικής εταιρείας 60+ εκατομμύρια δολάρια, μέσα…

    SMR_Profits2
    Αν και το χαμηλότερο σε έσοδα παιχνίδι της Nintendo, σε ό,τι αφορά τις φορητές (smart) συσκευές, το Super Mario Run κατάφερε να φέρει στα ταμεία της ιαπωνικής εταιρείας 60+ εκατομμύρια δολάρια, μέσα σε διάστημα δύο χρόνων.  Ο συγκεκριμένος τίτλος αποτελεί την πρώτη «προσπάθεια» της Nintendo στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό gaming οικοσύστημα που έχει αναπτυχθεί γύρω από τα smartphones, όπου πολλές εταιρείες έχουν εδραιώσει την παρουσία τους, καταγράφοντας εντυπωσιακά κέρδη (βλ. Pokémon Go και Clash Royale). Σύμφωνα με την αμερικανική Sensor Tower (Mobile App Store Marketing Intelligence), το 77% των δαπανών κάθε παίκτη προήλθε από το App Store (iOS), όπου το παιχνίδι της Nintendo διατέθηκε 6 μήνες νωρίτερα από ό,τι στο Google Play Store. Στην πορεία υπήρξε μια μικρή «μετατόπιση» προς όφελος του Android, εντούτοις και τα έσοδα μετατοπίστηκαν προς το Google Play κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 35% - με τα περισσότερα από αυτά να προέρχονται από τις ΗΠΑ (43%) και την Ιαπωνία (17%). Πέρυσι, ο Τatsumi Kimishima (Managing Director of Nintendo) δήλωσε στο Nikkei Asia Review ότι το παιχνίδι «δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της εταιρείας», σε σύγκριση πχ. το Fire Emblem Heroes, το οποίο απέφερε έσοδα ύψους 295 εκατ. δολαρίων κατά το πρώτο έτος της κυκλοφορίας του.