Plaisio Blog

PUBG: 50 εκατομμύρια πωλήσεις, 400 εκατομμύρια παίκτες και νέος χάρτης!

Σύμφωνα με ανάρτηση του Ryan Rigney (Communications Lead, PUBG Corporation) στο Steam, το PlayerUnknown’s Battlegrounds ξεπέρασε το ορόσημο των 50 εκατομμυρίων πωλήσεων σε PC/Xbox One και το γιορτάζει, κατεβάζοντας την τιμή τού στα 19.99€ (έκπτωση 33,33%) έως και τις 5 Ιουλίου.

Συνυπολογίζοντας και την mobile έκδοση, PUBG Mobile, το δημοφιλές battle royale shooter μετράει συνολικά περισσότερους από 400+ εκατομμύρια εγγεγραμμένους παίκτες και πάνω από 87 εκατομμύρια ενεργούς παίκτες σε καθημερινή βάση, ανεξαρτήτως πλατφόρμας, όντας ο 5ος πιο καλοπουλημένος τίτλος στην ιστορία των videogames.

Μάλιστα χθες, μέσω ενός tweet, η PUBG Corporation αποκάλυψε ότι ύστερα από αρκετές δοκιμές, ο τρίτος χάρτης του παιχνιδιού, ο «τροπικός» Sanhok (4km x 4km), θα κυκλοφορήσει την Παρασκευή, ως μέρος του Patch #15 (13.4GB), φέρνοντας πολλές βελτιώσεις στο UI και τον ήχο, καθώς και ένα νέο αποκλειστικό όπλο – το QBZ95.

Το QBZ95 Αssault Rifle βάλλει σφαίρες διαμετρήματος 5.56mm, δέχεται 30άρα γεμιστήρα (μπορεί να δεχθεί και 40άρα) και αντικαθιστά το υπάρχον SCAR-L. Διόπτρες των 8x και 15x δεν θα υπάρχουν στο νέο χάρτη, ωστόσο, θα μπορούν να ληφθούν μέσα από Care Packages.

Μικρότερος από τους υφιστάμενους Erangel (8km x 8km) και Miramar (8km x 8km), ο Sanhok θα προσφέρει ταχύτερους γύρους, με την κόκκινη ζώνη να είναι μικρότερη και βραχύτερη, την μπλε ζώνη να έχει μικρότερους χρόνους αναμονής και – συνολικά – μεγαλύτερους χρόνους ταξιδιού.

Με την έλευση τού η εταιρεία εισάγει και ένα νέο στοιχείο, το Sanhok Event Pass, κάτι αντίστοιχο με το Battle Pass του Fortnite, ένα μέσο για να ξεκλειδώσουν οι παίκτες νέο περιεχόμενο το οποίο θα συμβαδίζει με το θέμα του χάρτη, επιταχύνοντας παράλληλα την απόκτηση των rewards.

H τιμή τού θα ανακοινωθεί μέσα στις επόμενες ώρες.

Β. Ορφανίδης

Summer Sale
Summer Sale