Yuri
    Απρ 14, 6:09μμ

    Το "μοναχικό" παιχνίδι που αλλάζει το multiplayer

    Μετά από δύο μήνες ταξιδιού, ο Mikael Levoniemi ολοκλήρωσε την Οδύσσειά του του από άκρη σε άκρη του ψηφιακού Γαλαξία στο παιχνίδι Elite: Dangerous. Το Elite: Dangerous αποτελεί ένα από τα πλέον…

    14284421190696
    Μετά από δύο μήνες ταξιδιού, ο Mikael Levoniemi ολοκλήρωσε την Οδύσσειά του του από άκρη σε άκρη του ψηφιακού Γαλαξία στο παιχνίδι Elite: Dangerous. Το Elite: Dangerous αποτελεί ένα από τα πλέον πρωτότυπα space simulators αυτής της γενιάς, θυμίζοντας πιο πολύ το μοναχικό, ακριβές Euro Truck Simulator παρά το γρήγορο και βίαιο EVE: Valkyrie. Αναλαμβάνοντας το ρόλο ενός διαστημικού ‘φορτηγατζή’, το Elite: Dangerous σου δίνει πλήρη ελευθερία κινήσεων μέσα σε ένα τρισδιάστατο χάρτη που αναπαριστά δισεκατομμύρια αστεριών και το αχανές κενό του διαστήματος καλύτερα από κάθε άλλο space sim μέχρι σήμερα. Φυσικά, αυτή η φιλοσοφία παιχνιδιού δεν είναι για όλους, κάτι που παραδέχεται και η ομάδα σχεδιασμού, Frontier Developments. Ανταποκρίθηκαν γρήγορα στα παράπονα της μεγαλύτερης κοινότητας του παιχνιδιού, προσθέτοντας μεγαλύτερες απολαβές για όσους επιλέξουν το εμπόριο ή την πειρατεία από ό,τι την εξερεύνηση. Παρόλα αυτά, θεωρούν τον Mikael Levoniemi ένα υπόδειγμα παίκτη για τη φιλοσοφία σχεδιασμού τους. Με βάση τις προβλέψεις της εταιρείας, παίκτες σαν τον Mikael θα επεκτείνουν τον procedurally generated κόσμο του παιχνιδιού χωρίς προηγούμενο. Ήδη, δεκάδες νέα συστήματα βαφτισμένα από τους λίγους γενναίους έχουν προστεθεί στο παιχνίδι και ο Levoniemi έχει εξασφαλίσει την «εικονική» του αθανασία. Είναι ο Mikael ο πρώτος σε μία νέα γενιά παικτών-εξερευνητών, ή απλά ένα ακραίο παράδειγμα gamer; Αφήστε ένα σχόλιο και πείτε μας τη γνώμη σας.