Ghost of Tsushima: Τεχνική ανάλυση του E3 2018 Demo από το Digital Foundry

    Σε μια εκ βαθέων ανάλυση των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται στο E3 2018 Demo της αμερικανικής Sucker Punch, Ghost of Tsushima, προχώρησε το Digital Foundry. Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα ειδικά…

    ghost-of-tsushima-logo-feature
    Σε μια εκ βαθέων ανάλυση των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται στο E3 2018 Demo της αμερικανικής Sucker Punch, Ghost of Tsushima, προχώρησε το Digital Foundry. Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα ειδικά εφέ, την κίνηση και την αλληλεπίδραση των σωμάτων/αντικειμένων, καθώς και τις τεχνικές φωτορεαλισμού (αντανακλάσεις, σκιές, χρώματα, σκληρότητα του φωτός), κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο νέος action-adventure τίτλος της Sucker Punch αποτελεί μία ιδιαίτερα εξελιγμένη υλοποίηση - με πληροφορία βάθους η οποία ξεπερνά οποιαδήποτε πλατφόρμα κυκλοφορεί στην αγορά αυτή τη στιγμή. Το εντυπωσιακό E3 2018 Demo εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του PS4 Pro, με τα γραφικά να τρέχουν σε ανάλυση 3200 x 1800 pixels και την εναλλαγή στις χρωματικές εντάσεις, από το ξημέρωμα μέχρι το σούρουπο, να εκτελούνται με υποδειγματικό τρόπο. Με μινιμαλιστική αισθητική και άρτια εκτελεσμένες blade-to-blade μονομαχίες, η σκηνοθεσία των οποίων θυμίζει κινηματογραφικές παραγωγές όπως το "Ran" του Akira Kurosawa, το Ghost of Tsushima δείχνει άγριο και όμορφο ταυτόχρονα, βάζοντας τον πήχη ακόμα υψηλότερα.